مراسم تحلیف رئیس جمهور با حضور قطعی ۵ رئیس‌جمهور و ۱۰ رئیس مجلس از سراسر جهان برگزار می‌شود افزایش خیره کننده کمک‌ به دموکرات‌ها بعد از اعلام انصراف بایدن رزمایش امداد و نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴ به پایان رسید زاکانی به تهدید استعفای دسته‌جمعی برخی از اعضای شورای شهر تهران پاسخ داد نماینده ولی‌فقیه در سپاه: هیچ زمانی جبهه استکبار مثل امروز در نقطه ضعف و احساس شکست نداشته است صدور کیفرخواست برای علی‌اکبر رائفی‌پور (یکم مرداد ۱۴۰۳) نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی: بیانات رهبری مسیر مجلس را برای رأی به وزرا روشن کرد سی‌ان‌ان می‌گوید که مشکلات مرتبط با سلامتی دلیل انصراف بایدن نبوده است رزمایش مشترک ایران و روسیه؛ شلیک های تمرینی به اهداف دریایی پیام اعتراضی یمن به شورای امنیت درباره تجاوزات اسرائیل به الحدیده دیدار محسن رضایی و مسعود پزشکیان؛ توصیه‌های رضایی به رئیس جمهور منتخب ملت خاندوزی: دریافت تنخواه از بانک مرکزی برای اولین بار صفر شد سربازان اعزامی شهریور ۱۴۰۳ بخوانند | اعلام مشوق های ویژه «سرباز ماهر» حضور بیش‌از ۳ هزار ایرانی در زندان‌های ترکیه صدور یک میلیون و ۶۶۰ هزار روادید برای سفر اتباع خارجی به ایران در سال ۱۴۰۲ دیوان محاسبات با ۲۹ متقاضی ثبت نام برای ریاست | ثبت نام ۲۲ نفر برای پست دادستانی دیوان تونس خواستار توقف فوری نسل‌کشی فلسطینی‌ها شد زمان برگزاری مراسم تنفیذ ریاست جمهوری مسعود پزشکیان مشخص شد برگزاری رزمایش مشترک ایران و روسیه در دریای خزر + فیلم کنعانی: تمامی طرف‌های برجام به تعهدات خود مسئولانه عمل کنند
سرخط خبرها

معاون اول رئیس‌جمهور: این انقلاب مردمی بوده و ادامه و حفظ آن نیز با حضور مردم خواهد بود | رای مردم در پیشبرد امور موثر است

  • کد خبر: ۲۱۱۱۹۳
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
معاون اول رئیس‌جمهور: این انقلاب مردمی بوده و ادامه و حفظ آن نیز با حضور مردم خواهد بود | رای مردم در پیشبرد امور موثر است
معاون اول رئیس جمهور گفت: انقلاب ما مردمی است؛ ایجاد این انقلاب مردمی بوده و ادامه و حفظ آن نیز با حضور مردم خواهد بود. صاحب این انقلاب مردم هستند و رأی آنها در پیشبرد امور موثر است.

به گزارش شهرآرانیوز محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگاران گفت: ایران عزیز با همه سختی‌ها سربلند ایستاده و دشمن امروز با دیدن این سطح از پیشرفت و اقتدار حیرت‌زده، مسیر جمهوری اسلامی را رصد می‌کند.

وی گفت: مردم صاحب انقلاب هستند و اکنون که دشمن هرچه در توان داشته بکار بسته و دیگر تیر جدیدی در ترکشش ندارد، مردم باید مانند همیشه، در انتخابات پیش رو نیز به صحنه بیایند و مثل حماسه حضور راهپیمایی امروز، قدرت رأی و انتخاب خود را به نمایش بگذارند.

معاون اول رئیس‌جمهور افزود: مردم پیرو راه حضرت امام و پشت سر رهبری معظم انقلاب هستند و این یعنی مشروعیت نظام سال به سال و نسل به نسل بیشتر می‌شود.

مخبر همچنین درباره ضرورت مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: انقلاب ما مردمی است؛ ایجاد این انقلاب مردمی بوده و ادامه و حفظ آن نیز با حضور مردم خواهد بود. صاحب این انقلاب مردم هستند و رأی آن‌ها در پیشبرد امور موثر است.

وی افزود: تمام مسئولین منتخب مردمند و وقتی مردم در صحنه انتخابات، راهپیمایی و ... حضور داشته باشند؛ با مشارکت آن‌ها و با انتخاب و هوشمندی ایشان، مشکلات هم قابل حل است. باید بدانیم که تنها راه عبور از مشکلات، حضور مردم در صحنه است، حال چه صحنه راهپیمایی و چه صحنه انتخابات باشد.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: به لطف خدا پیروزی با مردم است و آینده کشور روشن خواهد بود.

مخبر درباره اولویت‌های مجلس آینده گفت: به تعبیر حضرت امام، مجلس در رأس امور است، بنابراین مجلس واقعاً می‌تواند در تغییر و بهبود امور موثر باشد. یک مجلس خوب، انقلابی و در خط نظام و رهبری می‌تواند اوضاع را تغییر داده و موثر واقع شود.

وی همچنین با اشاره به آینده رو به پیشرفت کشور گفت: دولت سیزدهم خود را وقف مردمی کرده است که، ولی نعمت انقلاب اسلامی اند و یقین دارم با تلاشی که در حال انجام است، آینده برای ایران و جوانان عزیز بسیار روشن است. تمام همت ما در دولت، خدمت به مردمان ایران عزیز و رفع مشکلات در تمام حوزه هاست.

منبع: تسنیم

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->